36+6 günlük olarak doğum yaptım gece birden ansızın suyum geldi 02:30 civarıydı apar topar hastaneye geldik tabi Nts ye bağlayıp açılma olmasını beklediler hastaneye geldiğim de 4 cm açılmam vardı sabah 09:30 A kadar sancı çekerek açılmayı bekledim sonra 8 cm açılma olunca doğumhaneye alındım sürekli orada alttan muayene edilerek suni sancı çektim kendi sancım olmasına rağmen suni sancı verdiler birde ölüyorum zannettim o kadar sancı çekmeme rağmen bebek aşağı inmedi o yüzden apar topar sezeryan a alındım hem o kadar saatlerce sancı çektim şimdi bir de sezeryanın acısını çekiyorum perişan haldeyim ama kucağıma alıp kokusunu içime çekince bütün acılarım geçiyor şükür atlattık zorunu darısı bekleyenlerin başına 😁