Kızlar size sorum reglim gecikmişti kan testi vermiştim negatif çıktı ve hala adet olamadım bu süreçte hamilelik olur mu yada test vermeden bir kaç gün önceki ilişkidekilerin tutmuş olma ihtimali var mı çünkü neredeyse ikinci adet tarihim geliyor hiçbir şekilde belirti yok regliye dair adetlerimde düzenlidir sizce tekrar test vereyim mi