1mila1
Umut_48 ben 6 yıldır kullanıyorum, gebe kalmayı planlamadan önce eşimle birlikte kontrole gittiğimizde nöroloji doktorum bu ilacı kullandığın sürece (lamictal) 10 çocuk da doğurursun, bu ilacın hiçbir zararı yok demişti, çok şükür 5.5 yıldır da nöbetim olmadı, önce Allah sonra prof.dr Osman Tanık, ben bu doktor kadar iyi bir nöroloji profesörü daha görmedim. Sonuç olarak içiniz rahat şekilde Lamictal kullanabilirsiniz, en kısa zamanda sizin de atlatmanız dileğiyle inşAllah. İlacın prospektüsünde regl gecikmesi yer almıyor. Bende de hiç adet düzensizliği olmadı çok şükür 🤲