AcemiAnne91 Günü dolupta sancı ağrı bir doğum belirtisi olmayan anneler meryem ana otunu içip suya koyup beklettiniz mi işe yaradı mı doğumunuz başladımı
Bayby AcemiAnne91 bende bunu merak ediyorum günün dolupta sancın vs hiçbir belirtin yksa sadece suya koyup açılmasını sağlayan varmı
Seymaserdar AcemiAnne91 Yaptın mı canım benimde günüm doldu cuma gidicem tekrar içip gitmek istiyorum
SelviAcar htc_kynr ilk doğumumda bir yakınım yapmıştı sancım başladığı zaman ot yavaş yavaş açıyormuş ben doğum yaptım bana dediler ki doğum yaptın mı otun açtı dediler ve ben doğurmuştum gerçekten faydası çok canım ☺️
UluElif Ben sancının gelmesi gerekli diye biliyorum. Yoksa bende otu aldım günümüz bitti bekliyorum 🤷♀️
Hana_33 AcemiAnne91 benim sancim 140larda cıktı doktor sancin var ama catin dar dedi cumaya sezeryan için gün verdi acaba bende meryem ana otu yapsam olur mu bende almstm
Bayby AcemiAnne91 😂😂 önden buyur dene bakalım 🙈 Ben tırsıyorum herkes yap diyor ama cesaret edemiyorum
Goncagp Bayby ben de aynı şeyi düşünüyorum eğer günüm dolarda gelmezse son gün koyacam suya 39+1 olduk ne kaybederiz ki 🤦🏻♀️