Melikeyzc atiyeee687 her geçen gün vücudum yorgunlaşıyor sanki 🙃 benim bebiş Makattan geliyor rahimde perde var dönemeyebilir yerleşmiş gibi duruyor dedi doktorum bugün. Sizin bebişiniz döndümü 😍
Yagmurrr_ atiyeee687 agirlastim genital bölgem agriyor iki gundur yürüyemiyorum sizlerde de oluyormu bilemiyom oturunca popom kemiklerim agriyor zor kalkıyorum yerimden valla birde normal doğum istemiyorum sezeryan istiyorum sizlere sezeryan tarih verildiği merak.ediyorum kızlar
Tugcecanan atiyeee687 35 yeni bitti 👶🏻 her şey tamam bi bebiş ortada yok 😅 bir gün bir hafta gibi geçmeye başladı sona yaklaştıkça.. 32 den beri her hafta kontrole gidiyoruz bir hafta gerilik var kilosu geriden geliyor. 37 de sezaryen tarihi verecek 👀
Snemgokbil atiyeee687 bugün 35 oldum bende acicaktim post herşey fena 25 gün kaldı sezryana ama zaman gecmyor sankiii 😀😀 heryerim.agriyo
atiyeee687 Melikeyzc Aynen öyle ☺️ Bebeğim doğum pozisyonu almamıştı Cuma günü kontrole gideceğiz son durum nedir merak ediyorum 🥰
Sahranr Yagmurrr_ aynı durum bendede var bel ağrısı rahimde ağrı sağ sol yapamıyorum bile bende sezeryan istiyorum Perşembe günü randevum var gün vercek herhalde doktor artık hakkımızda hayırlısı gün verirse 2 gün sonra yazarim sana
gkcnn atiyeee687 bende aynı durumdayım çok halsizim her yerim ağrıyor uyku uyuyamıyorum ama son günler diyip bugğnğme şükrediyorum artık
Melikeyzc atiyeee687 yaa hayırlısı olsun 🤲🏻 Rahminizde bi problem yoksa belki dönemilir yiğenim 38. Haftada dönmüştü
Senazeynep34 Aşırı derecede olan kaşıntı dışında her şeyi idare edebiliyordum. Ama kaşıntı o kadar yoğun ki, canım çok yanıyor. Yarın sabah kontrolüm var iki gündür can açısından kivraniyorum bakalım neler olacak
atiyeee687 Senazeynep34 kiminde yaşanıyormuş gebelik sürecin de, geçmiş olsun 🌸 umarım en kısa zamanda geçer
Fridagul Senazeynep34 benimde çok fazla kaşıntım oluyor özellikle geceleri yırtarak kaşımak istiyorum uykuda kasindigini farkedince kalkıp soğuk sürüyorum karnıma kısa bir süre geçiriyor
Umranbl Ben henüz 34 e yeni girdim çok kısa sürede ağırlaştım evimin temizliğini yemeğimi falan yapmakta zorlanıyorum artik karnimdaki sertlesmeler arttı 30 a kadar herşey güllük gülistanlikti ama burdan sonrası bitse artık diye gün saymakla geçiyor.
atiyeee687 Umranbl ağırlaşıyor insan baya vücudun dengesini sağlamak zor oluyor baya. Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin İnşaAllah 🥰
atiyeee687 Tugcecanan biz de 32 den beri iki haftada bir kontrole çağrıldık 36 itibariyle haftada bir gidecekmişiz sağlıkla kucağımıza alırız inşaAllah 🥰 bir hafta geri de veya ilerde olması çok önemli değil diye biliyorum sağlıkla kavuşursunuz İnşaAllah 🌸☺️
Burcusko Yavaş yavaş hastane çantasını hazırlıyorum, henüz yerimden kalkamayacak kadar ağırlaşmadım ya da yürürken zorlanacak kadar ama bazen çok fazla yorgunluk oluyor.Ayrica psikolojik olarak bir panik havası mevcut 😅
atiyeee687 Burcusko çantayı bir an önce tamamlayın bence her ihtimale karşı☺️ Yorgunluk hissi bende de var baya