sedashn doktorlar şişman anne sevmiyoruz diyorlar bebeğinin gelişimi kilosu haftasına göre iyiyse eğer hiç üzülme çok fazla kilo hiç iyi değil ben 21+1 oldum bugün hamile olduğun hiç anlaşılmıyor sadece yarım kilo almışım ama çok şükür ki bebişimin gelişimi ayına haftasına göre önde bile gidiyor bebeğin gelişimi itişe senin yediklerin ona gidiyordur o yüzdem kilo almıyorsunuzdur ☺️☺️ Sıkma o yüzden canını