NeseA yok hayır destek olmuşsunuz ne güzel bunda bir sıkıntı yok demek istediğim keşke herkes sizin gibi doğumlar yapabilse örnek verdiğiniz bayan fiziken belki o doğuma hazır değil belki canı gerçekten çok fazla acıyor sizinle onun acı eşiği aynı değildir siz dayanabiliyorsunuzdur ama o dayanamıyordur..Özellikle normal doğumda fiziğiniz,kilonuz,çatı darlığınız bunlar çok büyük etkenler..Ben 45 kilo hamile kaldım 20 kilo aldım ama hala fizikende çocuk gibiyim benden uzun boylusu irisi çok kolay doğurabilirken belki ben çok zorlanıcam yani bu etkenler çok fazla demek istediğim buydu yoksa siz destek olmuşsunuz bunda bi problem yok :)