Esra62 ekol hastanesinin doktorlarını çok bilmiyorum açıkçası. Ben hem özel hem devlet hastanesine gidiyorum. Özel Trakya hastanesinde Yasemin hanım var. Daha birkaç ay oldu o da Edirne’ye geleli ama ben çok memnunum. Tavsiye ederim size de 😊 devlet hastanesinde de Gizem hanım var o da çok ilgili bir doktor ama çok yoğun oluyor ve randevu almak çok zor.