Bugün 37. Haftaya girdik cumartesi günü çatı muaynemiz var ilk hamileliğim ve oldukça şaşkın, acemiyim. Kasılmalar nasıl oluyor? Sancı nasıl oluyor? Hiç bir fikrim yok. Bebeğim 31. Haftadan beri doğum pozisyonu aldı hareketleri maşallah çok güzel. Bugün artık hareketlerini vajinamda hissetmeyw başladım sanki. Uyku problemim var gece uyuyamıyorum gündüz uyukluyorum. Deneyimli anneler bu durumlar normal mi? Sizce doğum ne zaman olur erkek bebek bekliyorum.