Deletedmom_1003 bebişin başı dönmediği için ve artık beklemek riskli olacak dedi doktorum Perşembe sabah gün verdi hayırlısı dedim 🤲 sağlıkla gelsin tansiyonum da bir yüksek bir düşük çıktı bugün Perşembe tam 40 doluyor. Sancım hiç yok suyum sızıntı şeklinde gelmiş azalma var hayırlısıyla gelsin 🤲