Yagmur61 ben hamile olduğumu öğrendiğimde beri talepte bile bulundum halde haala yok randevu ben özele başladık avcılar hosptala gidiyorum çok ilgili doktorum devlette zaten kum torbası olmadiguni öğrendim hayatta doğumunu orda yapmam ilkide özelde sezeryandi bide benim az bi riskli araları çok yok dört aylık en bebeğim hamile olduğumu öğrendim daha dikislerin bile taze oyuzden sadece kendim değil beş aylık bebisimi Beylikdüzü devlete götürüyor çocuk doktoruna çok memnunuz o bize kbbye gidin demişti ona bile üç hafta bulamadım en sonunda gittim doktordan rica ettim içerde hepsi oturuyor ama randevu yok kesinlikle anlamadım