Gebeliğin ilk zamanlarında doktor decavit vermişti. Daha sonra başka bir doktorla devam ettim. O decaviti kullanmam için erken oldugunu söyleyip biraktirmisti. Daha sonraki haftalarda decavit yerine OmepaVm diye bir multivitamin kullandım. Faydasini gördüğümü düşünüyorum. Hem enerji veriyor hem yorulmuyorum. Sürekli dinç bir haldeyim. Ayrıca decavitin anneye gereksiz kilo yaptığını söylemişti doktorum, bu nedenle hic sevmediği bir ilaçmış. Zaten cok büyük olduğu için ben yutmakta zorlaniyordum şimdi kullandığım omepaVm kaygan bir yapıda kolay yutuluyor