Mervesmom1 Kızlar 32 haftalık gebeyim son 10 gündür göğüslerimin tam ortasının 2 parmak altı eti ezilmiş gibi sanki bişeyler batıyor gibi sızlamada var çok ağrıyor dayanamıyorum neden olabilir
Ozlem2206 Mervesmom1 ahh ben neler çekmiştim o kaburga ağrısından rabbim kolaylıklar versin canım bebek yukarı çıktıkça baskı oluyor demişti doktorum doğurunca bitiyor ancak🤷🏻♀️
nidaturgutarhan Mervesmom1 Çok daha fazla acıyacak hiç geçmeyecek malesef. Bende yaşıyorum 37.haftamdayım. Mecbur katlanmak zorundayız çözümü yok. Gele göğüs kafesim sanki kırılmış gibi. Tam üstündeki deri sanki incele incele yırtılcak ama malesef 😂dayanıcaz
fatmaeldmr Haftadayim her gün sıkça oluyo ayaklarını oraya sokunca daha da ezilmiş gibi hissediyorum ne yana yatarsam yatiyom gecmiyo uzanırken kollarımı yukarı kaldırınca biraz rahatlıyorum
Senazeynep34 Doktor tek çözümü doğum dedi 😃 birde magnezyum hapını değişti sanki biraz hafifledi ama arada yine şiddetleniyor. Yano bu çözümsüz bir sey