ELaGenay Kizlar merhaba diz kapagimin ust sol kosesinde Inanilmaz agri var sanki sinir sikismasi kas gerilmesi gibi 2 gundur bole dayanamiyorum dun gece acile gittim sadece serum taktilar ilacin etkisi bitince yine basladi doktorumu aradim anlattim parol kullan dedi Sabah ictim uyudum suan yine basladi yine ictim ama katlanacak dermanim kalmadi :( yemek bile yiyemiyorum hamilelik mi yapiyor acaba 😌 basina gelen varmi yarin yine hastaneye gitcem
Bilge_mila ELaGenay magnezyum eksikliginden kaynakli olmasi muhtemel gibi anlattigin gibiyse kramp giriyor adalene doktoruna soyle ona uygun olarak ya ilac verir yada ona yonelik tahlil ister
ELaGenay Mervesonerutku bilmiyorum :( omu yapar ki demir le kan eksikligi cikti onun icin Ilac verdi doktorum onu kullaniyorum
Bilge_mila ELaGenay magnezyum eksikliğidir o zaman doktoruna danış cunki her hamilenin başına geliyor ilerleyen dönemlerde artmaması için ilaç kullanman lazım
ELaGenay Bilge_mila tamam canim Sabah gidecem zaten ama bugun telefonda anlattim parol kullan dedi sadece Sabah yanina gidim en iyisi
ELaGenay Mervesonerutku evet bende dun gece oleydim aksam serum takildi gece etkisi gecince beni inlete inlete uyandirdi:( Sabah hastaneye gidecegim
Mervesonerutku ELaGenay aynen canım magnezyum eksikliğinden de olabiliyormuş gittikten sonra babada yazar mısın neden olurmuş