Kızlar 1 kayıp sonrası 15.haftada yine kısalma ile serklaj oldum yata yata geldim iyi kötü bugun 29.haftada hunileşme olduğunu öğrendim,Başına gelenler neler yaptı sonra neler oldu yazabilir mi.. ilk kez bu hafta çantasını hazırlamak için heveslendim biraz ayakta kaldım eğildim vs. sonrada böyle olunca şuan kendimi aşırı suçlu hissediyorum.. Dua edin lütfen