Ozlem2206 Bilge33 annemin ilk doğumunda hiçbişey olmamış ikincide yırtılmış az bişey benimde ilk doğumum yırtılmam malesef içten ve dıştan çok vardı ikinciyi henüz doğurmadım deneyimlersem paylaşırım😂
Yenidilek Bilge33 ilkinde vardı 2 dikiş. İkincide olmadı. Ebe faktörü çok önemli bu durumda doğru ıkınma yöntemiyle doğumun gerçekleşirse kesi de olmuyor.