Miniikmucizemm ilk yıkama için green clean almıştım nerdeyse bitmek üzere zaten devamı için de unibaby aldım. Makinede iki tane bebek programı var ama dereceleri yüksek, kendim 30 derece de ekstra durulama ekleyerek yıkadım. Granül sabunlar bir süre sonra makineyi bozuyor diye çok şikayet almış aklınızda bulunsun. Çoğu kıyafet 40 derece yıkamada hemen çekme yapabiliyor, etiketlerinde ki derecelere bakarak atmanızı tavsiye ederim 🙏🏻