@“Yncygt”
Bşr kaç tane dr hariç elle tutulur bir hastane değil çevremdeki herkes şikayetçi hastaneden bende doktorumu beğendiğim için gidiyordum. Doğumumu da o hastane de yaptım keşke de yapmasaydım pişman oldum. Fiyat da normal doğum 4.500 sezeryan 5.500 benim başka sağlık durumum da olduğu için 15 bin ödedik.