Yagmur2712 sağlıkla kucağına alırsın inşallah canım bitmiş bişey kalmamış yengemin de doğum zamanına kadar bişeyi yoktu doğum günü geceden rahatsızlandı sabah oldu öğlen 2 gibi suyu geldi bir anda inşallah hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız bebislerimizi