EdaKnayenkartal merhaba Eda hanım, bebeğiniz hayırlı sağlıklı uzun ömürlü olsun :) siz sanırım ikili testinizi yine koç üni hastanesinde , Ebru Çelik hanıma yaptırmıştınız. Doktorunuz hep o muydu sonra sadece testi mi ona yaptırdınız? Bende 10 haftalık gebeyim. önümüzdeki haftalarda ebru hanıma ikili test için gideceğim. koç üni hastanesinde doğum yapmak istiyorum doktor önerilerinde Hande Yağmur ve Ebru hanımı çok duydum. Konu ile ilgili fikriniz benim için önemli ne de olsa en yakın doğum yapan şu an gördüğüm kadarıyla sizsiniz. :)
Bilgi için şimdiden teşekkür ederim.