Atysda merhaba, haklısınız yazdıklarınızda, ama o okadar doktora gıttım ve arastırmalar yaptım kı , bu işin atrtık amelıyt olmadan kurtulamacagımı anladım. rabbım yardım etmıs sıze ne guzel olmus.ama ben cok kafasına takan takıntı halıne getıren bı ınsanım. derdım cocuk olsun hamıle kalayım bır an once vs değil. sağlıgıma kavusmak ıstıyorum sonrası nasıp ısı kalanı allahtan rabbım neyı nasıl edıyorsa benım ıcın razıyım. cunku şunuda dusunuyorum eğer amelıyat olmaz ısem dogal yolla caresıne aradıgımda hamıle kalır ve cocugum o sıvının ıcındekı mıkrop sayesınde sağlıksız olur ve tüpüm bu sefer tamamen alınmak zorunda kalırsa eger o zaman cok daha fazla uzulurum. ama suanda herseyın bılıncındeyım. tek tüplede normal saglıklı bı kadın 2 ayda atıyorum hamıleleık elde edıyorsa varsın ben 5 ayda edeyım. o yuzden bugun kolan hastanesıne gıdıcem istanbulda. bıde derdımı ona anlatıcam. dua edın lutfen en cok ıhtıyacım olan bu