19 haftalık gebeyim ve gebeliğimin başından beri sürekli karın ağrısı çekiyorum bebeğim büyüdükçe regl agrısı gibi şiddetlendi bunun tehlikesi var mıdır? İlk gebeliğim çok bir şey bilmiyorum. Sabahları semsert oluyor karnım ve felaket bir karın ağrısı oluyor sonrada geçiyor😕