Selam kızlar ben erken doğum yaptım ve bebeğim prematüre doğdu erken doğan bebeklerin gözlerinde sorun olduğunu biliyorum 15 günde haftalık bir kontrole iki kere kontrole gittik rop muayenesine bebeğimin gözleri 2 aşamada eğer 3 aşamaya geçerse müdahale edecekler ikinci haftada gittiğimizde düzelme olmamıştı doktor büyük ihtimalle 3′e geçer dedi o zaman müdahale edeceğiz dedi daha önce bu durumu yaşayan annelerimiz var mı bilen ikiden tekrar gerile edebilir ama doktorumuz üçe geçer dedi 2 haftada hiçbir gelişme yok dedi çünkü eğer üçe geçerse müdahale edildikten sonra bir sıkıntı kalıyor mu Bir de 5 aşama düşünün 5 aşama körlük Allah korusun Allah’ım bebelerimize sağlık sıhhat versin 5 aşamadan bizim bebek şu an ikinci aşamada ama üçe geçebilir müdahale edildikten sonra ne gibi sıkıntı kalıyor daha önce yaşayan bilen annelerimiz varsa lütfen yazın
Her bir de biz 66 gün yoğun bakımda yattık oradayken yoğun bakımda olduğu için işitme testine gitmedi çıktıktan 2 gün sonra işitme testinde götürdüm bebeğimi sağ kulaktan geçti ama sol kulaktan geçemedi bu da normal mi bizim gibi olan çok bebek vardı lütfen bu duruma daha önce karşılaşan annelerim varsa lütfen yazın