Annemelo Bugün baslayan diş eti sorunum var sanki diş etlerim çekiliyor ve erimiş gibiler. Biraz değişik hissediyorum .çok büyük bir acı yok ama bir sorun var sanki. Sizde yasiyormusunuz böyle seyler? Gebeliklemi alakalı?
emsef Annemelo canım o mineral eksikliğinden oluyor bebeğe yeterli mineral gitmediği için dişlerinden sağlıyor mineral alımını, her gün mutlaka sade soda iç birde süt içmene filan dikkat et , benim kaynamamın dişleri dökülmüştü çok ağrı çekmiş o yüzden.