hulyadem-01 Bugun bebeğimin odası geldi yalnız baya büyük olmuş yatağı 90×190 😣😣 bu kadar büyük olacağını tahmin etmemiştim resmen 2 metre yatak ideal boy sizce kaç olmalı yatak alanlar bilgi verirse ona göre kestirme yapacağım çünkü😑
Feyza-nur hulyadem-01 bence kestirme gayet iyi bende alıcam şimdi oğlum 1 yasında cok dönerek uyuyor beşiği ben 5 ay kullanabildim 60*120 isi ölcüleri dönmeye baslayınca istemedi ileride cok işine yarayacak hep bebek kalmayacak
EmineDefneGokce hulyadem-01 Kız benim kızım beni kendi yatağımdan kovuyor babasıyla yatıyor ben onun yatağına gidiyorum . Miiis 😂😂
Dark hulyadem-01 ilk etap için minik taşınan beşikler var onlardan alıp idareten kullanabilirsiniz. Büyük olması uzun vadede iyi
hulyadem-01 Dark Tek katlı olmuş olsaydı bu kadar gözüme batmazdı ama haliyle altta yavrusu da olduğu için Ona da ayriyeten büyük yatak olduğu için çok gözüme battı hoşuma gitmedi o yüzden diyorum birtık kısalt Mak istiyorum
Dark hulyadem-01 evet büyük ama şöyle diyeyim kızım 16 aylık standart besige nerdeyse tam sığıyor dönerken falan artık rahat edemiyor. Yani geniş alan onlar için çok daha iyi tabi siz bilirsiniz
as_af hulyadem-01 ay sakin kestirme veli nimet 90×190lar. Babynest al icine veya bir carsafi rulo yap yuvarlak sekline getir ustune ortu ger al sana baby nest o seni 6. Aya kadar goturur ondan sonrada gerek kalmaz zaten
hulyadem-01 as_af ama işte 5 takım nevresim takımı araya gitti kullanamayacağım ayrıca çokta büyük yavru ytağıda var o da ayrı büyük