Dün de benim kanamam oldu bugün lekelenme şeklinde devam ediyor 7 haftalığım hemen doktora gittim.Doktor kesede ve bebekte bi sorun olmadığını söyledi progestan iğne yaptı yolladı.Sebebini de bulamadı.Siz de bi doktora gidin muhakkak kanamalar normal değildir.