Nurunbebiki Burda henüz 7+5 biraz büyük hatta doktor erken döllenme sanırım dedi böyle 7-8 haftalık ultrasondan tahmin yapan arkadaşlarım varsa bi bakabilir mi ger anne gibi bende merak ediyorum. Şuan 13+4 üm gidincem doktora ama göstermez daha erken diye de biraz bekliyorum 😏. 
Nurunbebiki 3babymom hadi hayırlısı olaun olursa 3. Kızım olucak.süpriz bi gebelik bu sağlıkla gelsin de başımın üstünde yeri var 🥰
Nurunbebiki OzlmErdl Benim 3 hamileliğim ilk kızımda 11haftalıkken doktor tahmin etmişti ve doğru da bildi. Ama işte hem doktorun iyi olması hem de cihazın iyi olması gerek😊