Ozlemmisss Ecemnurtinel_45 en düşük 40 da duydum beta yı seninki çok düşük. Ama hamilelik varsa zaten her gün 2 katı olarak artıyor beta
babybmom20 Ecemnurtinel_45 yani yine çok erken bile yaptırmamışsın ama gecikirse yeniden bir umut tekrarla belki de yükselir benim başıma gelmedi ama gelen anneler varsa böyle düşükken yükselen inşallah umut ettirecek birşey söyleyebilirler