Elif927 normal süt dediğiniz açık sütler mi . Açık sütleri Kaynatarak büyük bakteriler yok oluyormuş ama hepsi değil . %60 gibi bi orandı sanırım . Ve ayrıca besin değeri de kayboluyormuş . Ben açık süt aldığımda sadece yoğurt yapıyorum . İçmek için uht (pastörize)