ozozoz Kızlar 14+5 günlüğüz doktorumuz cinsiyetini göremedi. Sizden tahmin istiyoruuz 🥰[https://mutluresim.com/images/2022/10/03/iQURE.jpg]
Aselervam_41 ozozoz benimde 14 haftalikken gittim kizim olacağını soyledi 1 ay sonra gittiğimde oglum olacağını öğrendim
minik_kusum Bizde 9 haftaligiz burda Haftaya randevum var 12 haftalik olcaz Insallah kendisini gosterir 😍
Aselervam_41 Happy52 sadece kıza benziyor dedi benimde bebeğimin önünde kordon vardi tahminen kiz dedi sonraki kontrolde yuzde 100 erkek dedi