Gamze_ozdamr Kızlar aranızda bebeği 38-39 hafta doğan vr mı acaba nasıldı bebekleriniz çok küçük yoksa iyi miyidi birde normal Doğum mu sezaryen mı ?🤔
gamzosgamzos Gamze_ozdamr 38 39 erken dogum haftasi degilki ilk bebegim 37+6 da ikinci bebegim 36+5 te dogdu ilki kuvozde kalmadi ikinci 10 gun kaldı ikisindede sezaryen oldum
Bayanbt Haftayı doldurunca miadı doldu kabul ediliyor , erken doğum değil . 42.haftaya kadar doğum yapanlar var geç/erken döllenmeyle , bebek gelişimi ile alakalı