Kızlar sizce Akça ismi nasıl içime sinen hiç olmadı tam anlamıyla 36+6 olup son zamanlarda bile kararsızlık akça ismi biraz hoşuma gidiyor alıştım gibide birde Lina ismi de hoş anlamida güzel sizce Akça lina olur mu hadi benim içimi ferahlatın fikirler verin nolur deliricemmm😅😅 yada tek isim mi olsun bilmiyorum yaa çok heyecanliyim