Aytenyusuf65 Merhabalar tatlı anneler benim 10 gün oldu Doğum yapalı göbeğim hiç gitmedi bugün bile metroda hamile sanıp bana yer veren çok oldu 😂😂ağrılarımda var dikkat etmem gereken şeyler varmı bilgilerinize ihtiyacım var sevgiyle kalın ❤️❤️
Hilaynur Evin için bol bol yürü canım ve bol su iç ödem o 10 günde nası gitsin 40 günde anca gider ödemin ozaman iner karnını. Şişligi meraketme sağlıkla büyüt bebeğini ❤️ 40 günde bayada bi kg gitmiş oluyor merak etme