bugr Doguma giderken buyuk valiz abarti mi olur sizce buyukboy valizim var almama gerek var mi yelek depend bez iki paket cikarken kiyafet pijama sizin fikriniz???
gonulcelen bugr kabin boy yani en küçük boy valiz koydum tıkış tıkışta degil baya da kıyafet koydum aaslında büyük boy cok büyük gelebilir
Muhasebeci bugr canım bende valiz düşünmüştüm ama bebeğim için bebek çantası yeterli oldu kendim içinde sırt çantam vardı ona koyacağım inşallah... Doğum ne zaman bilmiyorum ama battaniye puset bebek bezi vs de lazım
Kivito bugr hayır tabiki neden büyük olsun en büyük boydan değilse abartı durmaz ben orta boy valiz düşünüyorum çünkü parça parça çanta taşımaktansa hepsini aynı bavulda toplamak daha mantıklı içini güzel organize ederek yerleştirirsen kullanışlı olur
bugr Abarti olur o zaman tecrubesizim ilk dogumum olcak bilemedim sizlerin fikirlerini alayim dedim iyi ki happy mom var
Seyda89 Siz hangisine sığıyorsanız onu alın. Kime göre, neye göre abartı? Kimisi az eşya götürüyor yetti bana diyor kimisi rahat edemiyor. Götürceklerinize göre bi seçim yaparsınız.