Merhaba kızlar benim bir sorunum var . 5. Ayima giricem hamileligimin 3. Ayindan itibaren gece uyumalarim kesildi yani napsam gece uyuyamiyorum gozumu kapiyorum olmuyo dua ediyorum olmuo erken yatarsam belki uyurum oolmuyo telefonla oynuyorum uykum geksindiye olmuyo gece hic uyuyamiyorum anca sabaha karsi 7 8 gibi uyuyakalip oglen kalkiyorum hep boyle devam ediyo degismio sizdede bu durum yasaniyomu birde boyle olmasi bebege zararmi sonucta ogleden sonra bisey yeme durumum oluo ?