Ooykuu Beta hcg 47.63 adet tarihim bellsiz hep geç olurum 15 20 gün o yüzden ne zaman tutmuştur bilmiyorum sonuç nasıl sizce 🤷♀️
denizasigi Ooykuu sonuç şu an iyi mi kötü mü anlasilmaz ama hamilesiniz.. iki günde bir kan verin beta artışınızi takip edin :)
Yeniiannecikk Ooykuu hayırlı olsun 2 güne bir artışına bakmanıza fayda var doktor a da gitseniz onu isticek şuan kese görünmediği için 🤍
Ooykuu Lavin_26gul anladım ama benimki adetimi geçti sadece düzensiz olduğu için günler asla uyuşmuyor 😏
Anneadayiozlem Ooykuu ben adet günümde kan verdiğimde 90 çıkmıştı ama geç döllenme oldu benim duruma göre değişir herkesin değeri aynı olmuyor tam gününde çok çok düşük öğrenende var yüksekte
RukiyeSefa Ooykuu canım ben ilk 3742 ile öğrendim çok erken öğrenmişsin maşallah tamamına erdirsin Rabbim şimdi 25 haftalık hamileyim zaman çok çabuk geçiyor 🥰