Merhaba 33+1 ıkız gebeyim, burada zaman zaman goruyorum bırkac doz coger gelıstırıcı vurulanlar fakat benım doktorum konustugumuz halde vurmayacagını soyuluyor. Bebeklerin gelısımının ıyı oldugunu gerek olmadığını soyuluyor. Doktoruma guvenıyorum fakat burda boyle gorunce kafamda soru ısaretı de olusuyor bu konuda detaylı bilgisi olan var mı? Tesekkurler.