Burcuuuuu Kızlar ilk ve ikinci asının arasında 1 ay olmuyor mu ben ilkini 17.08 sinde yaptırdım beni 12.10 sinde cagırdı normal mi
burcuozturk Burcuuuuu 5 yıl içinde yaptırmadıysan tek doz yapıyolar diye biliyorum geçen doktorun hemşiresi öyle dedi ben 24 ekımde yaptırcam tek doz bi kere
Oznurboluzun Burcuuuuu bende 6 eylül olmuştum 6 ekim çağırdı ama hafta sonuna denk geliyor diye 8 ekim yani yarın gidicem
arastiran_anne Gebelikte tetanoz aşısı ile ilgili gönderimi okumanızı öneririm hamişler https://instagram.com/p/BlOWB5jHAhO/
Burcuuuuu arastiran_anne bana dedi aslında 2 Ekim gel diyecektim 1 hafta sonra kontrolün var 12 ekimde gel dedi sorun olmayacaksa olur dedim ama aklıma gelmedi 2 ay oldugu
Ysn Ben yaptırmayacağım bu tetenoz dayatması sadece kendi ülkemizde var yurtdışında hiç yapılmıyor ama biz bu aşıyı ithal ediyoruz
marven Ysn ben de cok korkuyorum tuplerce kan verdim ama asi deyince bayilasim geliyo 2 hafta var gecmesin istiyorum :(
Pinkyy Burcum32 canım bende haziran ayında kedi yüzünden tetanoz oldum şimdi hamileyim 20.haftada da 2.doz için çağırıcaklarmış,hem sağlık ocağındaki ebe hemde kendi doktorum üzerinde epeyce durdu
mucizem61 benim.ilk aşımı temmuzun 9 da yaptılar ikinci asi için eylülün 19 da çağırdılar yapıldm ikisinide bi sıkıntı olmadı allaha sukur