Hilal3425 sanki zorla çalıştırıyoruz, çalışıyorsan aliyorsun maaşını ayrica calismaya karar verirkende eminim hem ev islerinin hem iş hayatının yükünü göz önünde bulundurmussundur, bende çalıştım hamileleigimin 7. Ayına kadar çalışmadığım için söylemiyorum simdi 2 aydır evdeyim ikisinde gerektiğinde naz yaptim gerektiğinde tüm işimi de yaptım, ama insanların hastalık ve risklerini düşünmeden yazdınız heralde, bu dönemde kanım çok düşmüştü baygınlık geçirecek hale geldim herkesin hamileligi ayrı seyrediyor, çalışıyorsanız lütfen şikayet etmeyiniz :)