Alakası yok gayet iyi kilosu. Benim 35+3de 2350ydi. 36+3de 2850 oldu. Bugün gittim 37+3 3300 gram olmuş. Son haftalar yedikleriniz baya yarıyor ki kilo bebeği sağlıklı ya da sağlıksız yapmaz. Banada dediler iste küçük olacak falan diye şimdide 3500 3600 görür diyorlar 2 haftam var aşağı yukarı. Boşverin milleti dinlemeyin