Berrika5 Hastane çantası alışverisine baslayacağım kızlar 34.haftadayız.. Şimdi kaç beden pijama takımı, sütyen ..vs almak gerekir kendimize. Siz nasıl yaptınız. ? Yaz gebesi oldugumuzdan elbiselerle gecti hamilelik 😅
Ebru_cekin06 Berrika5 ben xl aldim L de olurdu ama bir ust beden almayi tercih ettin rahat ederim diye göğüslerim büyüdün den büyük beden alcam sutyen kendin ne giyorsan onu al canim
Berrika5 Ebru_cekin06 gögüsler sonradan buyur mu acaba ya vallahi cok cahilim. Eskiden S giyerdim Bende M aliyim o zaman 🤔
Ebru_cekin06 Berrika5 benim sıkmaya başladı biraz büyüdüler yani rahat etmek icin valla ben iyle pijama takimi aldim L giyerdim nolur nolmaz dedim bide olmaz xl alayim dedim