Merhaba kızlar tıp merkezinde doğum yapan var mı ? Yaman tıp merkezinde Eray Balcan hoca iyi diye oraya gitmek istiyorum ama eşim tıp merkezi iyi değil yoğun bakımı yok orda doğum yapılmaz diyo anlaşmalı hastaneleri varmış yoğun bakım için vs Baya kararsız kaldım 31. Haftaya gircem o yüzden bir an önce karar vermem gerek