ardaada Kızlar merhaba, Yavaştan alışverişe devam ediyorum da Süt saklama poşeti kaç tane alınmalı? Önerdiğiniz markalar var mı? Bir göğüs pedi için marka önerisi var mı?
Biroglanannesiii ardaada İkisini de Lansinoh tercih ettim gayet memnundum göğüs pedi hala kullanıyorum ama sağımı 1 ay güzel yaptım şimdi durdurdum 1 ayda bayağı bir süt poşeti almıştım ama size tavsiyem şimdilik 50 tane almanız bittikçe ya da sağdıkça alırsınız yeterli olacaktır bir paket göğüs pedi de aynı şekilde
egeninincisii ardaada Ben 50’li almıştım. 30 tanesini kullandım. Ama bebeğim güzel emdi, sütler boşa gitmesin diye başka bir bebeğe verdim. Fazla almayın yani, ihtiyaç olursa kolay bulunabiliyor zaten 🌼