Semanuur ben 14 haftalik iken dış çektirdim 13 saat agliya agliya kesintisiz ağrı çektim ne yaptıysam geçmedi doktorunuzla görüşün dayanamadgnzi söyleyin gebelikte dış tedavisi yapılıyor asıl yapılmazsa bebeği etkiler ayrıca birşey yiyip icemezsek bebekte beslenemez o yüzden korkmayın