kocisininprensesi Kızlar uzun yola çıkmak mecburiyetindeyim, 8 haftalık olduk. Her yerde lavobaya gidemiyorum tutmam gerekiyor doğal olarak. Bu sorun teşkil eder mi? Yani 40-50 dk sıkışıp tutmak ?
sudamlasi kocisininprensesi tutunca da enfeksiyon oluyo kullan at klozet örtüleri var istersen onlardan temin et
kocisininprensesi Mutlulugum ya evet zaten oturmam hayatta anca eski tuvaletler gibi olacak yerde ama o da yine temiz olacak yani. :(
kocisininprensesi Kızlar bağışıklık sistemim çok güçlü değil zaten, çabuk hasta olan enfeksiyon kapan biriyim, özellikle idrar yolu enfeksiyonu 😔😔
Seden Otobüs mola yerlerinde alaturka var dediğinizden ama ne kadar temizdir bilemem, opet benzinlikerini tercih ediyorum ben hep hem klozet ortusi var hemde diğerlerine nazaran kat kat temiz yinede pecete yayin siz bi sekilde idare ediyo 😊
kocisininprensesi Seden ben zaten yanımda iki rulo peçeteyle gidiyorum hususi arabayla gidiyoruz eşimle. :) sudamlasi ay saol canım ya bende bakışımda alıyım vallahi iyi olur 😘😘