ssuna-cicek35 Arkadaşlar bende çok sivilce çıktı 4+3 bunlar geçicekmi kendiliğinden başına gelen varmı ?
Edakrcc ssuna-cicek35 geçer canım geçer hormonların değişiyor şimdi çok normal çıkması sen temizliğini ve nemlendirmeni doğru ürünlerle yapmaya çalış sabah akşam ve bol su iç
Nurr_22_22 ssuna-cicek35 hormonlardan dolayı oluyor ilk 3 4 ay çok vardı dhaa çok siyah nokta şeklinde çıkıyordu hep şükür kendi kendine düzeldi
mangolingo ssuna-cicek35 gebe olduğumu bilmeden yüzümü minik minik kırmızı sivilceler basmıştı. o ara çok çikolata yemiştim ve alerji sanmıştık eşimle. birkaç güne cildim kendiliğinden bebek gibi olmuştu. sonra da gebe olduğumu öğrenmiştim 😅
ssuna-cicek35 Edakrcc Teşekkür ederim inş çabuk geçerr başka bi sorunumda yok bende de tek skıntı sivilce oldu valla 🤣
ssuna-cicek35 Nurr_22_22 Benim oncedende sorundu ilac kullandim universitede gecti smdi tekrar geldi ins gecer valla cok surmez baya var ama olsun yaa sonucta hamileyim 😀
Nurr_22_22 ssuna-cicek35 cildini temiz tutmaya özen göster nemlendir geçiyor bir de sıkıntı strese dayalı da çok oluyor
ssuna-cicek35 mangolingo yaaa darisi basima allah askına 🤣 aslında evet sivilcem çok cıktı ama cildimdede bi yumusaklık var pamuk gibi sanki beklicez artık inş 9 ay sürmez 🤣