guzelanne23 Hanımlar 21 haftalığız henüz ismimiz belli değil ama 1 tanesine karar verdik Rana’yı beğendik yanına uyacak bi isim daha arıyoruz önerileriniz neler bakalım?😊
isimsizzz guzelanne23 Çocukken mahallede bir arkadaşım vardı ,kendisinin adı Cansu Berna ,kardeşinin adı Bengisu Rana idi. O geldi aklıma 🙈😁
guzelanne23 Zuzuu86 Evet gerçekten kulağa çok hoş geliyor bende eylülü beğeniyorum Eylül ekim kasım falan koy diye dalga konusu oluyorum ama bence de hoş 😊
Neslihan37_ guzelanne23 ranayi genelde Suriyeliler kullanıyor bende hamileyken tutturdum ela Rana diye sonra hastaneye bir gittik her yerde Rana el mutasim Rana el Hanif 😂😂😂 dedim yok en iyisi öz Türkçe isim koymak zaten o gün de erkek olduğunu öğrenmiştik:))