Kızlar 19+6 haftalık hamileyim son iki haftadır sürekli adet sancısı rahim ağrısı bel ağrısı kasıkta dolgunluk vs gibi ağrılar yaşıyorum adet sancısı gibi ağrı beni çok korkutuyor dr normal olduğunu söyledi ama hamilelik böyle bir şey mi hep ağrılı 😣