Tugbaakcy Gebeliğim ( 2 kürtaj , 1 kimyasal) doktorum önlem amaçlı prednol 4 mg verdi korkma rahme daha çok tutunsun diye veriyorum dedi. Ama kortizonlu ilaç olduğu için nette yazılanlarda beni biraz ürküttü açıkçası. Daha önce kullanan gebe varsa yardımcı olabilir mi? Ayriyeten progestan, oksapar 4 binlik, folik, coraspin kullanıyorum zaten ama prednolu ilk kez verdi
26Mansura Tugbaakcy cavab yazsan sevinirim , gebelikde kac haftaya kadar ictiniz prednolu ? Gunde kac defa?
Meys Bn hamilegim8n basindan beri kullniyorum tüp bebekle hamile kaldım transferden beni kullaniyorum zararı olmadı 9haftalik olfuk 12hftata kadar kullanicaz günde 1 adet
Tugbaakcy Meys bizimde 12. Haftaya kadar sağlıkla ilerlesinde doğuma kadar 1000 tane ilaç verse yine kullanmaya razıyım ama tereddüt ediyor işte insan ister istemez
Eleven11 Bende romatizma var yıllardır kullanıyorum 4 mg prednol 16 haftalık gebeyim hiç bırakmadım doktorum içmelisin dedi kan sulandırıcı iğne tiroit ilacı coraspirnde kullanıyorum inşallah bir şey olmaz bebeklerimize Allah korusun
Tugbaakcy Eleven11 ultrasonda bakarken problem görmedi değil mi doktorunuz? Birde detaylı ultrason haftanızda haber verir misiniz rica etsem 🙏🏻 Rabbim korusun acılarını yaşatmasın bize inşallah
Bebekdelisi Tugbaakcy cümlemiz inşallah biri dogdu cnm kullandık bız bu ılacı sorunsuz dogdu bunda da kullandım🤲🏻
Duha190 Bende romatizmal sıkıntım yüzünden kullandım mg olarak çok düşük zaten bi sıkıntı olmaz inşallah