Merhaba arkadaşlar. Gebelik şekeri tanısı konup doğal doğum yapan var mı acaba? Çok ısrarcı değilim tabi ki ama sırf tanı kondu diye direkt sezeryana karar verirler mi diye tedirginim. Duruma göre karar verilmesini istiyorum. Diyetime egzersizime uyuyorum kilo problemim ne bende ne bebeğimde var. Gerçi şuan 26+3 teyiz ama bakalım hayırlısı….